سازمان بهداشت جهانی نسبت به درمان ناپذیری بیماری مقاربتی گنوره هشدار داد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت

سازمان بهداشت جهانی اعلام كرد كه عامل بیماری مقاربتی و عفونی گنوره (سوزاك) به طور فزاینده ای در مقابل داروها مقاوم شده و ممكن است بزودی غیرقابل درمان شود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس چهارشنبه از ژنو گزارش داد كه این سازمان از دولت ها و پزشكان خواسته است، نظارت بر انواع باكتری های عامل سوزاك های مقاوم در برابر آنتی بیوتیك ها را تشدید كنند، زیرا این بیماری در زنان می تواند باعث تورم، نازایی، مشكلات بارداری و حتی مرگ مادران شود.

این سازمان بهداشتی اعلام كرد كه سالانه 106 میلیون مورد تازه از این بیماری در جهان گزارش می شود.

دكتر 'مانجولا لوستی ناراسیمهان' دانشمند سازمان بهداشت جهانی اعلام كرد كه سفالوسپورین آخرین گروه از آنتی بیوتیك ها است كه برای مقابله با این بیماری مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته این پزشك، مواردی از عامل بروز سوزاك كه در مقابل این دارو نیز مقاومت نشان داده به تازگی در ژاپن، انگلیس، هنگ كنگ و نروژ ثبت شده است.

سازمان بهداشت جهانی از كشورهای مختلف خواسته است، قوانین استفاده از آنتی بیوتیك برای درمان این بیماری را شدت بخشند تا درمان تازه ای پیدا شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب